-Nattis Värld- -

Wiiee

De senaste dagarna har mest vart mysdagar med kompisar och så vidare :)
Idag var det utbildningsmässa i sparbankshallen. Så vi fick prata med en massor av olika högskolor. Fick många fina pennor och mycket gott godis :) MYS! :D

Idag var det ett möte angående Spanien resan så tänkte skriva lite om den.
Är så jävla taggad måste jag säga! Speciellt efter idag.
Åkte dit med Xiomara och hennes föräldrar. Trevligt att träffa de igen :) Sedan så satt vi där inne, alla med sina föräldrar, utom jag haha. Pappa jobbar ju :)
I alla fall så gick vi igenom en massor med saker om hur allt kommer gå till och sådär. Jag längtar som fasen! Det kommer se ut som såhär:

Utresa sön 27mars
Avresa Landvetter 11:55
Ankomst Amsterdam 13:25
Avgång Amsterdam 14:55
Ankomst Madrid 17:30

Sedan blir vi hämtade och det blir ett par timmars bussresa till Salamanca!!!

I Salamanca får vi undervisning i fem dagar kl 9-13. Där får vi träffa andra studenter från världen över! Vi får frukost och middag hos familjerna som vi bor hos. Lunch äter vi tillsammans allihop. Sedan får vi på eftermiddagar/kvällar guidade promenader, besök i katedralerna, museer,  dansinstruktion, föreläsningar, filmer, en "tapas" runda, utflykt till Segovia (akvedukt från romartiden) och Avila
På kvällar kommer vi gå ut och festa! Nice som fasen blir det. Och självklart ska det väl shoppas lite! :D

Hemresa sön 3april
Hämtning med buss från värdfamiljen, Transport till flygplatsen efter rundtur i Madrid!!!!
Avresa Madrid 16:20
Ankomst Amsterdam 19:00
Avgång Amsterdam 21:00
Ankomst Landvetter 22:30

LÄNGTAR SOM FAAAAAAAAAAAAAN <3




Kommer försöka ta så mycket bilder som möjligt!

Avslutar med en bild på mig innan jag åkte till skolan idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0