-Nattis Värld- -

Just gotta love life

Vart jättesegt på bloggfronten, jag vet. Men som sagt, fortfarande inget internet hemma. Sen har jag dessutom haft fullt upp precis hela tiden!

Torsdag:
Lilla jag fyllde äntligen 20 år. Underbart! Dagen började lugnt, sen var det bara att göra sig iordning och vänta på att pappa skulle sluta jobbet. Sen åkte vi in till stan och handlade en massor för min fest. Självklart fick jag gjort mig min första handel inne på systembolaget. De var riktigt nice. Hon i kassan bara kollade på mitt ID och sen tillbaka på mig. Så sa jag "20 idag", hon log och sa grattis :D NICE!
Sedan när vi var klara med allt så hämtade vi upp Emelie på stationen så körde pappa oss till Håsten. Jobbigt att bära in allt sen men jag och Emelie är starka tjejer! :D
Sen firade jag min födelsedag med familjen där. Jättemysig dag verkligen.
Här kommer några bilder ifrån dagen


Fredag:
FULLT UPP! Jag var så fruktansvärt stressad. Självklart försov vi oss lite och först och främst skulle lokalen göras snygg. Sedan mig. Jag, Emelie och Inti gick och bar på grejer till lokalen och jag hade fortfarande rullar i håret för att göra håret lockigt. Jag tänkte vafan skit samma. Håsten har sett mig i alla olika stilar! :D
Katrin hade gjort det JÄTTEFINT i lokalen. Vi alla hjälptes åt med det sista och sen var det bara att vänta på folket.
Hade verkligen en jättetrevlig kväll. Blev lite för mycket dricka men vafan. Det var ju endå min 20års fest!
Hoppas att alla hade en likabra kväll som jag hade :)
<3
Blev jätteglad för all hjälp jag fick av allihopa. Fick jättefina presenter också!!!
Här kommer några bilder jag har fått ifrån Mela <3


Fler bilder kommer längre fram <3

Lördag:
Vakna-städa-äta-softa-göra sig iordning-tjejmiddag hos Nella-tillbaka till Elena-filmkväll-sova

Bra jag gjorde det där va;) Fick jättemycket hjälp i lokalen. Alla var helt sega och döda. Helst av allt hade jag nog velat sova hela dagen men det gick ju inte!
Det blev en jättetrevlig tjejmiddag hos Nella och ätit en massa god mat hela dagen. Först pizza och sen tacogratäng a la Bahar. :D Riktigt nice.

Söndag:
Sega-hem-seeeeeeeega

Måndag:
Kom till skolan och till min förfäran hade vi bara spanska den dagen. Neh, det var underbart att bara ha en lektion. Men typiskt att man fick gå upp vid 08:00 när man började 12:10:D
Hjälpte Bahar med lite grejer och sedan efter spanskan drog jag mig ner till stan. Köpte en massa grejer. Typiskt mig att sätta sprätt på pengarna direkt när jag fått dem:P
Sedan var det fika med Gabbe på blå dörren! Underbar e du <3
Sedan körde Gabbe mig, Jennifer och Katrin till håsten. Sötast! Så blev det myskväll hemma hos de. Glömde bort tiden så missade bussen såklart:P

Tisdag:
Åkte hem-Duscha-Packa-göra mig iordning-in till stan(stationen)-åka med Jennifer till Göteborg!
Hade verkligen en jättemysig dag i Göteborg med allihop:)
Abbe hämtade oss på stationen och sen storhandlade vi! hehe söta lilla Jennifer. Sjukt att tro den lilla tjejen behöver så mycket.
Så åkte vi hem och det blev pizza med trevligt folk. Emelie var där självklart och Joanna, Arild, Abbe. Tog fram en flaska vin ur min väska så satt vi och tjötade hela kvällen.
När alla gått och Jennifer lagt sig så satt jag och Emelie och tjötade ännu mer!
Sen var det fan nanedags.

Onsdag:
Det var bara att vakna och göra sig iordning. Tog mig från Hammarkullen till centralen och sedan tåg i 4 tim till Sthlm!!
Enno mötte upp mig så softade vi i stan lite, käkade och sånt. Sen åkte vi hem till honom, Salem så lämnade vi min packning och sedan gick vi och köpte lite gott. Det blev att kolla på Hancock och sedan nana. Enno sov på soffan så la jag mig i sovrummet. Världens skönaste säng alltså. Där ska jag fan bostätta mig en vacker dag.

Nu:
Vaknade ganska tidigt. Såg en lapp och en kopp på golvet. "Godmorgon, Gillar du te? :) " så jävla söt. Han hade ställt fram en förberedd te kopp åt mig innan han åkte till jobbet.
Nu sitter jag och bara segar. Ska strax hoppa in i duschen och göra mig iordning till han kommer hem. Så ska jag äntligen få se BLAKK spela ikväll! Riktigt kul ska det bli!!!!


Jag vet att detta inlägget är suuuperlångt. Kan vara väldigt tråkigt för er att läsa så mycket. Men va ska man gööööra??!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0