-Nattis Värld- -

Hemkommen

Kom hem för en stund sen ifrån stängningen, är aningen trött men ska äta, duscha och börja fixa redan nu!

Haft en jättetrevlig dag faktiskt, skola och alltid lika trevligt med tjejerna. Tyvärr var inte Nella där idag men jag, Bahar och Shqiponje hade det trevligt med en speldag. Både kortspel, yatzi och råttfällan. INTE ILLA ;)
Efter skolan så tog jag mig ner till stan. Det var dags att växla pengar! ME LIKE. Spanien är farligt nära nu!

I alla fall så när jag kommit till donken så träffade jag Bahar där så blev det fete dags. Till min stora förvåning så såg jag att även Nella och Anders kom dit. Mycket skratt inne på donken idag! <3 Thanks guys

Stängningen gick bra idag, var inte alls lika trött idag som tidigare stängningar, trots att jag typ inte sovit nåt

Tänkte uppdatera lite här nu om Italien resan! :
Here it comes

Onsdag 6/4
Flyg från Säve 10:55, Samling 9:30 på flygplatsen.
Vi landar 13:50 i Rom :D <3
Efter att vi samlats lite på hotellet och sådär så börjar redan allt på en gång typ. Redan första dagen blir det saker att se. Såsom spanska trappan och Fontana di Trevi. Lätt att jag ska önska mig nåt där (A)

Sedan alla andra dagar vill jag inte skriva ner redan nu ;) Det blir ju roligare att uppdatera om det när allt väl har hänt!

Onsdag 13/4
Hemresa 7:25 ifrån Rom
Ankomst Säve 10:30


Snacka om att jag längtar som fan! Helt sjukt vilken tur jag har som får två fantastiska resor såhär! Me so very happy<3



avslutar me en bild på mig :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0