-Nattis Värld- -

10 pointz<3 och svar på kommentar

Kom hem för typ en halvtimme sedan, har jobbat från 17-02:30. Så var det bara att ta nattbussen hem.

Idag i skolan så satt vi och planerade för 10 Pointz<3. Så ska våran tävling heta. Vi satt idag och bestämde oss för olika regler och varje utmaning.
Vi ska använda oss av en kortlek och varje siffra har en betydelse, utmaningen måste göras annars får man ingen poäng, dessutom ska allt antingen filmas eller fotas så det kommer att komma updates här med intressant innehåll kan jag lova! ;)
Vill inte avslöja våra utmaningar i förväg för då blir det inte lika kul!! :) Tävligen pausas då jag är iväg på mina resor!

Stacey har också hoppat in. Vi alla drog varsit kort idag så på måndag kör vi igång!! :D

Slänger in en bild på mig och Stacey från min födelsedagsfest. Älskar den!


Fick ju en fråga i kommentaren av "Anonym". Den löd såhär:
Fina bilder! Vad var det egentligen som hände med Jorge och med Arif? Är ni inte vänner längre?

Ärligt talat så är det en svår fråga. Vad som hände kommer jag inte svara på, lite privat om varför det tar slut med pojkvänner och så vidare. Men jag kan absolut förstå att du är nyfiken. Bloggen är full med saker om dem och helt plötsligt ingenting.
Jag kan ju säga såhär; Vänner och vänner. Det finns olika typer av vänner. Ibland har man vänner man har en as bra kontakt med, och ibland så är det svårt att bevara kontakten efter ett uppbrott. Jag vill inte skriva för mycket då andra kanske kan bli upprörda.
Men kontakt finns :) Och betyda för mig kommer de alltid att göra. Sedan vet man ju aldrig vad som händer i framtiden, antingen blir en kontakt med en person sämre eller så blir den bättre.   - Hoppas att det ger ett hyffsat svar till din fråga:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket...

2011-03-23 @ 09:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0