-Nattis Värld- -

Update

Jobb, sjuk, övernattning hos Katrin, rolig kväll me Misha, Karrar, Amel mfl.

De väl så de senaste dagarna sett ut. Fan va jag blev sjuk...... 39 graders feber är  fan inte roligt. Är fortfarande rätt så förkyld jag får bara hoppas att jag blir av med det snart.


Har varit så oerhört glad för att det varit soligt nu två dagar i rad. Riktigt skönt att jag fått solat en del! YES! ME LOVES !

Fick även tiden att vara på arbetsförmedlingen och fixat med lite andra grejer. Duktig det är jag! :)


Idag fick jag solat och badat en del här hemma och sen var det jobb. Hatar er alla som kommer och äter! Era fetisar gå hem!
HAHAH nej men alltså vi hade riktigt mycket att göra idag. Tycker synd om tjejerna som får fortsätta med stängningen :/





Innan jobb..


Måste tillägga att jag tycker alla borde göra som jag:

Skaffa er en ego vägg:




En riktig självförtroende boost! Funkar perfa! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0