-Nattis Värld- -

Las Palmas



Asså kolla så underbart! Jag vill åka dit, hälsa på Enno och Oliver. Killarna lever livet nu! Det vill jag också göra. Är så trött på alla gamla vanor och att det alltför sällan händer roliga grejer! Hade ju varit helt underbart att bara sticka iväg en vecka och bara leva livet lite! Hade varit såå underbart. Enno sa att de har 45 grader där nere nu! = SOOOLAA!!

Jag vet inte om jag berättat detta tidigare men de köpte ju lägenhet och restaurang där nere. Och nu har de det asbra! Jag är riktigt avis men jag kan ju säga att liite får man ju endå skylla sig själv. Jag hade kunnat åka me dem ner men jag har ju komvux och grejer.
Förresten fick jag hem papper på det nu så jag vet att det blir plugg till hösten! Bra ellerhur?

I alla fall. Har suttit och spenderat en massor med tid nu åt att hitta biljett. Bara känner att jag måste åka! Vill bara bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0