-Nattis Värld- -

Hemkommen!

Kom hem för en kvart sen ungefär ifrån jobbet, helt slut är jag. Men blogga orkar man alltid med :D

Vi hade riktigt mycket att göra men fan vad vi kämpade! Riktigt bra jobbat Becka, Therese och Lisa!! :)

Nu ska jag väl snart lägga mig, har lite saker att kolla och fixa på datorna bara. Tänkte visa lite fina bilder jag tog med studentkläderna på mig! Fyfan vad jag längtar!



Snart så!

Det blir riktigt tråkigt nu när alla åker utomlands till massor med olika ställen. Jag får stanna hemma och jobba. Hoppas bara att det blir fint väder så att jag kan sola! Måste ju vara brun och fin till studenten!

Glömde tillägga i förra inlägget att i tisdags spenderade jag några timmar hemma hos mormor och hjälpte henne med lite grejer. Fick även fixat mitt plakat till studenten! Wiie.

Ni får ha det så bra sötnosar! Så hörs vi imorgon :) <3 Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0