-Nattis Värld- -

Göteborg resan<3

Onsdag:
Dagen började med att jag tog mig till Göteborg. Hade tur som hade sällskap med Mimmi hela vägen! Riktigt mysigt! Längesedan vi träffades så vi hade tid at tprata en hel del :)
Efter det mötte jag Emelie, hon hade jobbat. Så var vi hemma sedan och på kvällen blev det en vinkväll på altanen med Joanna och Abbe! Riktigt mysigt hade vi! :D Emelie gick och lade sig lite tidigare men Abbe och Joanna stannade till strax efter 03 <3
Nog blev det lite för mycket vin. Kan erkänna att, full, ja det blev jag

Torsdag:
Lite segt då jag satt och väntade på att Emelie jobbade. Men när hon kom hem gjorde vi oss iordning, sedan gick vi hem till Abbe där även Elias var, softade lite och tog oss sedan ner till Hammarkulle centrum, mötte Samuel (Abbes jobbarkompis) Sedan drog vi oss hem till Emelie så gjorde Emelie lite mat till oss hungriga jävlar. Josip och Joanna kom också dit! SÅ MYSIGT :) Vi tog det bara lugnt och Emelie fixade Joannas naglar. Hon har blivit sååå himla duktig nu :)

Fredag:
Dagen började med att jag bara var hemma och tog det lugnt. Sedan drog jag mig ut och träffade Joanna, tog vagnen till Storås för hon skulle sola solarium på gymmet. En lång promenad blev det nog då vi fastnade i våra samtalsämnen och gick för långt! haha! Snyggt!
Senare mötte jag Emelie i stan och så tog vi oss en runda där. Efter det blev det ytterligare en vinkväll hos Emelie, med samma personer som innan men denna gången var Jennifer och Elias med också! Verkligen jättejättemysigt! :D

Lördag:
Blev inte mycket mer än att vakna och göra sig iordning för att sedan åka hem. Skulle på Joannas inflyttningsfest men ett jobbpass på söndagen hindrade mig :)


Hade i alla fall ett par riktigt mysiga dagar i GBG!! Kommer alltid att trivas super där uppe med mina goda GBG vänner!! Myggen älskade mig verkligen! HAHA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0