-Nattis Värld- -

Vart ska man börja?

Så mkt att skriva, så mkt att säga.. Så mkt jag nt kan skriva.. så mkt jag nt kan säga

Men kan väl börja me roliga nyheter o lite sånt dära :)

Torsdag:

I torsdags åkte jag ju då som sagt te sthlm :) D va riktigt nice faktiskt. Gick runt o kolla lite på stan så kom min käre Enno o mötte mej:)
Jag fick köpt mej ett par feeeet najsiga skor asså här får ni se en bild



De ser mkt ljusare ut än vad de e i verkligheten :)
Iaf så e d köpta på nilsons, kungsgatan i sthlm för 699 kr :D Ett riktigt kap! Älskar dom..

Sen fick jag även köpt mej den här:


Kmr nt ihåg va affären hette. Men d va iaf en affär me lite mer punk shit. Så hade de en massor me jättefina piercingar. D va skit svårt o välja vilken jag skulle köpa. Men föll för den häär! såå fin.. 99 kr gick den på :)

Jag o Enno gick iaf runt lite på stan. Käka donken..mmm yummi. Kan verkligen nt tröttna på den maten :)
D va jättetrevligt att få umgås lite faktiskt :)
När han drog sen så mötte jag upp IQra på centralen. D blev lite softish me henne o nåra till i stan sen drog vi hem te henne, köpte lite gott o dega :)
Dagen efter va d nyår.
O tro mej. Ni vill nt ens veta. Hahahha pallar knappt ens gå in på hur katastrofalt mitt nyår va. Jag kan ju iaf säga att d va d sämsta nyåret jag nånsin har vart me om

De senaste dagarna har jag haft extremt mkt otur asså när d gäller en väldans massa saker. Hoppas att turen vänder snart :)
Ups and downs all the time.. Men jag e starkare än va folk tror ;)

Nåååjaaa...

Efter d så tog man sej ba hem te fjärdhundra igen. Sitter bara o degar. E typ övertrött lr nåt. Har varit skit trött underdagen o så men nu känner jag mej hur pigg som helst :D

Hoppas iaf att 2011 blir årets år! D känns endå så. De nu d händer massa grejer me studenten o sånt. Kmr ju åka både te spanien o italien. Victoria kmr kma te Sverige i juni så hon kmr va me oss på studenten o allting :D D kmr bli så naajs.
Sen en massa andra grejer jag nt pallar skriva. Men känner endå på mej att detta kmr bli ett bättre år

2010 var ett förändrings år asså. Så oerhört jävla mkt grejer som har hänt som fått mej o inse jävligt mkt grejer. Asså, året har gått så fruktansvärt fort, just på grund av att d varit så fruktansvärt mkt drama. Jag hänger knappt me sj ibland..
D har verkligen varit ett av d sämre året i mitt liv. Mina hopp ligger nu på 2011.

I´ve got a feeling, that this year is gonna be THE year ;)


lägger upp en video från när jag va ute me Miro <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0