-Nattis Värld- -

Update

Tjeeeena...

Längesen man blogga nu känner jag. Här kmr en update:)

D jag skrev i onsdags, d hände lr så ahhah :P
Resan hem gick helt galant! Hade tur när jag kom te gbg för jag hann me ett tåg te vbg på tio min :D Misha kunde tyvärr nt hitta på nåt men vi får ta d en annan gång.
Iaf så kom jag TILLSLUUUUT te Veddige, Känns som man hade rest en hel jävla dag.. D blev iaf lite film o så. Sen somna vi.. o faan..vi vakna nt förrän efter kl 16 dagen efter hahahhaha :D Riktigt nice.. Neeh men seriöst. D värsta jag vet e att sova bort hela dagen, men vi fick iaf tvättat lite o så. Lagade jättegoood mat :D
Tror d fan e våran favorit nu.. lr ah, nästan :)
Jag dör för Arifs mat.. han e min egna kock hihihi..
Sen på kvällen gick vi hem en stund till mej. O sen tbx te honom. Hahaha jag vet d låter konstigt men vi bor ju ba tio min ifrån varandra :P

Arif hade nt sett Spartacus. O jag sa faaan du måste se den. O jaaah, vi såg den!!
Vi började väl kolla på den runt tolv på kvällen tror jag. Fram te typ nio på morgonen, sen va jag tvungen o sova men han fortsatte kolla :D
När jag väl vakna sen så va d mest bara till o göra sej iordning o sen ba sticka:P
Jobbade stäng idag, 18-02:30. Jag lovar er. Jag känner mej som en gammal tant i kroppen just nu. HÖHÖ
D gick väl endå ganska bra på jobbet idag:) Kul att Arif o hans homies körde förbi en sväng :) O på en av mina raster gick jag ut o trf Bahar en stund. MYS

Imon så ska jag under dagen ta igen lite pluggande, de fan nt kul men ett måste. Sen runt eftermiddag/kväll blire kanske tjejkväll me Bahar o Nella <3 Saknat de som FAAEEN när jag vart borta o så :D We got a lot of catching up to do ! ! !

Får väl tillägga att jag har ett nytt nr nu peopleees!! Kan nt lägga ut d här direkt men om d nångång händer er att d ringer nån me ett konstigt nr så kan d vara jaaag ;) Watch out..
HAHA. Skittrött e jag men tro fan nt att jag pallar sova :S Im so wierd..

Nååja. Får ta o äta nåt, ta mej en dusch o sen sova lr nånting. PussoKram vi ses på stan!




GRrrrr... Spartacus.. Älskar den serien asså!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0