-Nattis Värld- -

Riktigt trevliga dagar

Heeeeeejjj.. Allt bra eller?

Här kommer en update:

Onsdag: Först var det skola som gällde. Efter skolan fick jag stressa hem för att syrran skulle klippa mig. Det är riktigt bekvämt att ha en egen frisör. HAHA.
Sen fick jag bara fixa mig och packa lite grejer och sen var det bara att åka in mot stan och Håsten för att träffa Emelie o Co. Hade en jätterolig onsdag alltså. Sooom vi skrattade! Riktigt kul!

Torsdag: Katrin fyllde år. Så vi skulle ställa till med lite kalas. Jag tror jag och Emelie var i köket nästan hela dagen typ. Inte för att jag gjorde lika mycket som henne. Jag fick la vara mer som en assistent. Jag är ju inte den bästa i köket egentligen och det är inte någonting jag gillar att göra direkt. Men Emelie körde på med Lasagne som var gudomligt god och sen var det även smörgås tårta och en frukt tårta till efterrätt.
Det jag gjorde som mest igår var nog fan att diska.
Jag pressade riktigt feta vitlöksklyftor alltså och ärligt talat så luktar fan mina fingrar fortfarande. HAHA.
Vi kollade på Shan the man 2010. Alltså ärligt talat. Det är det bästa han har gjort. Om ni inte har sett så sök på youtube. Jävlar va rolig han är!

Här kommer lite bilder:

Y
Yummiiii

Inte nog med allt detta goda att smarra på. Jennifer, Elias och Josip kom också ifrån Göteborg. Och de hade med sig en massa baklava..
Ja fyfan. Igår blev det mycket ätande. Men det var ju en speciell dag så:)


Fredag: Sitter hemma hos Arif nu. Kör ett inlägg.
Jag drog hem, hämta paket till brorsan på hemköp och sen hem. Så tog jag mig en dusch, gjorde mig iordning och sen gick jag hit. Så det blir lite film och sådär
Vi ska kolla på Kopps. Den filmen är ju sjukt rolig!!

Hoppas att allt är bra med er och att ni fått er en lika trevlig vecka som mig :) Nu vart jag klar!!

Ha det bra
PussoKram vi ses på stan. HÖHÖ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0