-Nattis Värld- -

Nazism på Pederskrivaresskola!

Helt sjukt.. Så roligt att Nella lade märke till det.

Detta var i onsdags under håltimman som jag satt med tjejerna i Cafét. Om ni kan se tecknet på bilden så är det bra ;)
Det var typ som om att någon kört med lite smygnazism i taket alltså! Nu är det ju såhär då va: Hakkorset sitter åt fel håll så att det är ett solmärke MEN

Jag tror knappast att den jävlen som hade lite för mycket fritid hade som mening att göra ett solmärke i taket. Snarare ett hakkors.
Jag vet inte vad ni tycker. Men tycker ni inte att jag och tjejerna har rätt endå? Det måste ju ha varit en annan mening.

I alla fall så tyckte vi att vi var tvungna att göra något åt saken så Shqiponje fick ställa sig på ett bord och vrida på fläktgrejerna så att man inte längre skulle kuna urskilja tecknet.



Vad tycker ni själva? Jag tycker att det syns GAANSKA tydligt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Joacim Charmtrollet Johansson

Hahaha ^^ du tänker visst på allt du gumman! ;D så söt du är bra att ni rättade till dem till slut ialla fall :) <3 stolt över dig ;)

2011-01-14 @ 01:16:22
Postat av: yesman

verry rasist but it is not a solmärke,it does not exist retardo

2011-01-21 @ 21:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0