-Nattis Värld- -

Im back

Har inte varit så mycket bloggande ifrån min sida direkt. Men som jag nämnt tidigare är våran rauter sönder. Jag kan ju använda en data vi har. Men när vi är såpass många i familjen som använder datan så har man inte så mycket tid för att sitta här :)

Annars har det inte heller hänt så mycket som är värt att nämna heller. Hehe. Livet rullar på. Det är så oerhört mycket man har att göra nu, skolarbeten o.s.v. Man hinner inte göra mycket annat. Tankarna är så fyllda med plugg. Men måste ligga i nu så jag kan komma in på det jag vill sen i högskolan.
Mina förhoppningar ligger på att komma in i Stockholm. Det är inte direkt det lättaste att komma in där. Men jag känner att jag är såpass trött på småstadslivet. Vill testa på att leva i storsta´n.

Men men. Livet är väl som vanligt. Inget nytt och spännande som har hänt direkt. Bara det gamla vanliga.

Så vad ska man blogga om egentligen? Man får ju skrivkramp förfan av att INTE göra det :D

Måste väl tillägga att som ni märker så skriver jag numera som en normal person. Försöker släppa mina förkortningar och grejer. På sms kan jag inte tänka mig att det någonsin kommer att hända. Men här så ja :)
Nåja, tänkte väl mest bara skriva och berätta att jag lever ;)

Dagens citat ifrån mig:
"I locked it and threw away the key.. never will it be opened again"

Inte kanske alla som vet vad jag menar med detta. Men det är väl alltid bra att vara ett mysterium ;)




En gammal bild på mig och Emelie. Den lilla skruttan får man träffa imorgon :) Underbart kul ska det bli! <3

Kommentarer
Postat av: Diiita

Gillar verkligen din blogg! Superbra!

2011-01-19 @ 14:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0