-Nattis Värld- -

Massor me mysdagar <3

Onsdag: Det blev en myskväll hos Elena. Sleepover med en MASSOR av girltalk. Till en kväll som denna passar ju Sex and the City in utmärkt!
Det är riktigt hälsosamt att ha sådana här dagar. Och tro mig. I detta blogginlägg kommer det mer.

Torsdag:
Det var bara att vakna tidigt som fasen och dra sig till skolan. Hade endå bara två lektioner sen åkte jag hemåt mot Veddige. Sen var det sleepover hemma hos Arif. Tror det var denna dagen som vi lagade JÄTTEGODA bananpankakor! Helt underbart!

Fredag:
Fick dra mig hemåt ganska så fort. Heléne behövde lite hjälp. Efter det åkte jag in till stan för och spendera ytterligare en myskväll med Elena. Den här gången med Bella också! Riktigt trevlig kväll med en massa girltalk och mys i köket.
Varje gång har vi med oss Cola, kanske lite chips eller choklad och så flera koppar kaffe eller te. (te för min del)

Lördag:
Emelie hade ju kommit till Varberg och dragit med sig sin syster också! Det blev en riktigt mysig familje dag/kväll!!!
Emelie lagade jääättegod mat och sen blev det lite uppesittar kväll med en massa mys. Emelie gjorde nåånting jag inte vill avslöja än som jag blev väldigt sugen på. På torsdag eller fredag får ni reda på om även jag har fått testa på detta ;)

Söndag:
Åkte inte hem förrän på kvällen. Var väl hemma efter 20:00 nångång. Spenderade min kväll med att äta lite gott och bara kolla på förhäxad i flera timmar. Den natten sov jag något fruktansvärt dåligt. Men lyckades komma upp till skolan.

Måndag-Alla hjärtans dag:
Lyckades ju som sagt komma upp till skolan. Det var bara en soft dag i skolan. Spanskan var ju helt sjuk! Våran lärare var sjuk. Så Nedj(En vikare) öppnade åt oss, gav oss uppgifter och sedan fick vi själva välja vart vi ville sitta eller om vi ville gå hem.
Jag, Xiomara och Carmen fick oss en riktigt trevlig lektion med massa bus. Såsom hänga gubben och köra runt varandra på en liten bänk med hjul. Jag satt som en paparazzi och filmade alltihop. Längre ner kan ni få se videor ifrån detta.
Sedan så drog jag mig ner på stan och köpte hårfärg för och få håret riktigt svart igen. Snacka om att jag känner mig riktigt sääxxii nu ;) Mår alltid som bäst när håret är så. 
Sedan blev det mys med Elena, Stacey, Bahar och Bella. En riktigt knas kväll med mycket mycket skratt. Det var nog längesen jag fick skrattat så mycket<3 Tack tjejer. 
Självklart fick jag, Stacey och Elena för oss att laga mat mitt i natten! Är det inte som bäst när det är så?! :D Såå underbart. 


Idag så var det bara italienska för mig så nu sitter jag här hemma, ska ta en buss 16:12 och åka till jobbet. Det blir jobb 17:30-22:45 så vi får la hoppas att det går bra. 

Vet att inlägget blir långt men eftersom jag inte har internet på min bärbara  blir det mycket färre inlägg och då även väldigt mycket längre

Hoppas ni får er lite skratt av videorna som kommer upp här :



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0