-Nattis Värld- -

Bilder ifrån lördagen :)

I lördags så fick jag sms från Elena i typ sista stund innan jag skulle iväg till jobbet, där hon frågade om jag ville med ut den kvällen. Klart att jag ville :)
Efter jobbet så tog jag mig hem till Elena, var där endast en liten stund och sedan ner med taxi till Cheers. Taxichauffören var ifrån Chile så jag och Elena fick prata lite spanish :D
En toppenkväll faktiskt!
Blev inte direkt mycket dans och sånt men mycket flum! När Cheers stängt och allt så promenerade vi hem till Elena så sov jag och Arnulfo över där. Vi fick dela på soffan hehe. Blev mycket skratt när vi satt i köket o bara snacka, jag, Arnulfo, Elena, Maggie, Sammie.. :)

Här kommer lite bilder ifrån kvällen.





Hahah najs bilder. Inte för att jag har nån aning om hur jag lyckades med mina läppar på sista bilden. Lyckat alltså!!

På söndagen så bara vaknade vi och det blev pizza till frukost. Mmmmm yummi. Jag o Samael gick till håstenshallen o köpte Cola. Alltså, utan Cola - ingenting. Jag lovar er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0