-Nattis Värld- -

Bad luck :/

Igår hade jag en sån riktig otursdag..

För det första var jag oerhört klantig hela tiden. Tappa saker, slår tårna ett antal gånger, välte en köksstol medan jag typ satt på den. Inte nog med allt det här så ramlar jag. Jag gick ut från Arif för att möta honom, vi skulle handla lite, tro fan inte jag halkar!
Det var ju isigt plus att det regnade. Jag gled som en jävla bambi och försökte hitta balans med fötterna men det gick inte så bra. Jag typ flög upp i luften och rakt ner på ryggen, tappa andan och grejer. Eftersom jag tog emot en del med högerhanden så blev den lite skadad. Som ni ser :



En riktig klant är jag. Men nåja.

Jag var inte direkt munter igår. Efter allt jag klantade mig med plus en del annat, blev helt depp sen och bara hatade allt och alla. Men i alla fall så blev det filmkväll hos Jorge på kvällen. Massa godiiis och Cola då självklart. Och så såg vi på den nya filmen - Tangled. Skit nice film! :D Älskade verkligen den.


Nåja. Vad ska man göra idag då? Ingenting. Bara tvättar och pluggar. Har typ ont i ryggen ifrån igår plus handen då. Jaah. Ett riktigt klantarsle är jag men vad ska man göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0