-Nattis Värld- -

Fan va duktig jag e

Hade en jättesoft dag i skolan. Hängt mkt me Bahar :) hehe fan va roligt vi har asså! Efter skolan va jag o simma o fyfan va jag kämpa. Har redan träningsvärk ifrån gympan igår men jag körde på. D blev 45 längder på typ 40 min. Duktigt tkr jag. Jag kunde mer innna sommaren men har ju knappt simmat nåt :P D kmr la bli bättre me tiden igen.
Jag pushade mej sj som faaan nu känner jag mej skit trött men träning ger ju resultat!

Nu sitter jag här hemma o känner att jag kmr decka när som helst. E skit trött verkligen :S Ska slänga i lite extra svart färg i håret igen. D har ju redan gått ur en del. *suck*

Neeh herregud jag håller på o somna, har nt tid o sitta här längre. Godnatt!! haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0