-Nattis Värld- -

Godnatt

Tänkte slänga in ett inlägg innan sömnen faller in

Min resa hem gick som den skulle iaf! Satt uppe en stund me mina päron o nu ligger jag här o ska strax nana, Imon blir d en händelserik dag- Ska försöka kma upp tidigt, ska hinna me plugg, städ o tvätt o sen åka o jobba lite :) Duktig jag e va? ( lr aah mina planer e bra, verkstaden kankse däremot nt e lika bra)


Dagens tanke:

Ta aldrig någon för givet! Ni vet aldrig när ni kan förlora någon o jag vet va jag snackar om tro mej! Ba säger d att man kan aldrig sluta uppskatta någon/något för rätt som d e så finns d inget att uppskatta längre
Ta hand om dina nära o kära o uppskatta varje stund du har me de :) <3


Dagens meddelande till en spec person:

Finns alltid här för dej, vad d än gäller. Spelar ingen roll när,var lr hur. Jag e ba ett samtal ifrån dej <3 Alltid kmr jag att försöka vara d bästa stöd jag kan. Din betydelse för mej kmr aldrig att ändras


Sen får la vi endå ta dagens låt oxå?



De ju den låten Kenza o Tyra körde me på oxå :)
Hörde den i radion på jobbet idag o ba kunde nt hjälpa att le! Älskar låten, handlar ju verkligen om att man ba måste ta chansen o ge gärnet när man väl e i den stunden som kan avgöra! Så jävla bra.
Har alltid gillat Darin asså! <3 :)

Nåja. Nu blire Godnatt för mej. Sov gott mina sötisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0