-Nattis Värld- -

Insomnia

Sitter uppe ffr. Tror aldrig jag kmr kunna sova endå.

Imon blir nog dagen toppen, om den går som jag vill. D e d tråki skola då, o utv.samtal. Hoppas d går bra. Sen blire kanske Gekås me Nella, kanske en liten tripp till Burger king, får vara svikare för en dag. o sen te håsten o trf Elena en stund om hon kan :) <3 Måste säga att jag saknat håsten mer än va jag trodde.

Tänkte slänga in en kommentar här te alla mina vänner. Tack för att ni hjälper när saker o ting e svårt. Ni alla vet vilka ni e <3 Hoppas innerligt att alla tar åt sej. Jag e verkligen jättetacksam för er allihopa. O även om ni nt tror ni gjort nåt spec för mej, så gör ni d varje dag bara av att finnas där för mej, behöver er allihopa<3 Loveuall


Får la gå o se om jag kan ta mej en liten tupplur innan jag ska upp tidigt som faen te skolan. Men puss på er alla där ute<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0