-Nattis Värld- -

Halloooj

Fan va jag nt har bloggat mkt, d känns i fingrarna,
sist jag bloggade va i fredas så jag tänkte jag får la köra lite update om helgen... I lördags var d jobb som gällde typ hela dagen, sen blev jag hämtad på jobbet så vare snabbt hem te Arif o duscha o göra mej iordning o sen fira hans bror som fyllde år :) Grattiiis..
Vi kom la hem sen runt 1 lr nåt???
Sen i söndags så fick jag o Arif va barnvakter i typ 3 tim. Hade mina tre yngsta syskon där så att Heléne o Birgitta kunde hålla på me lite julbak ifred:)
En riktigt mysig helg faktiskt...

Igår va d ba skola o jobb... o sen... jaa en annan sak jag nt riktigt vill nämna här. Kan ba säga att jag e riktigt jävla stolt över mej sj o e glad för alla som fanns där för mej i en stund som va väldigt påfrestande för mej. <3 Tack mina älsklingar, ni vet vilka ni e... <3
Ett spec tack te Nella som va me mej hela vägen:) <3

Fick plugga en del in mot natten pga att jag nyss skrivit italienska prov........ Jaahh mina italienska tjejer vi får väl hoppas att d gick braaaaa;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0