-Nattis Värld- -

Don´t blame others

Hej allihopa:)
Tänkte köra ett litet inlägg här:)

De senaste dagarna har varit jättemysiga me mkt fint umgänge:) hihi. Nu ikväll har vi kollat på resident evil 1-3. D blir väl mardrömmar om vandrande zombies men d får jag la ta! :D De filmerna e så fucking bra, har man sett nr 1 så bara måste man fortsätta.
Imon ska jag åka hem, kmr nt va i veddige förrän typ 23 på kvällen, då kmr min sötnos o möter upp mej :)


Tänkte köra lite av mina egna tankar av dagarna som gått nu:

Asså. Om DU gör fel. Så måste du som person stå för d som DU gör fel. Nt göra en massa dumma grejer o skylla på de som e närmast liksom.
D blir bara så fel.
Asså de ju så, man tar ut allt på de som e närmast för man tänker -  De finns där endå.
MEN. Tänk om d faktumet nt stämmer. Vad gör man då?
Man ska nt ta nån för givet. ALDRIG NÅNSIN! Därför e d lätt att saker o ting kan bli så himla fel.
Stå för d du sj gör o ansvara nt för någon annan. O sen skyll nt dina fel o brister på andra männsikor för de endast du själv som väljer att göra just de "felen".
Ta vara på era nära o kära. Ni vet aldrig när ni kan förlora dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0