-Nattis Värld- -

<3

 Sometimes all u need is for someone to just hold your hand<3 Thank u.

Vet nt va jag skulle gjort utan alla underbara människor som ställer upp o finns där. Uppskattar er alla så oerhört mkt <3 Kmr alltid att älska er oavsett vad o tro mej. Jag finns här för er oxå..

De nt ofta man får sej en äkta vän. Man brukar säga att man max har typ 2-3 bästa vänner o sen e de andra typ kompisar. Men d roliga e att jag har så många oerhört underbara vänner som verkligen e bäst allihop!:D Ni gör mej så glad o jag e så fruktansvärt tacksam för att ni finns i mitt liv.

Jag har så mkt i mitt liv o va tacksam för :D <3 e så glad för alla underbara personer jag har i min omgivning o självklart min familj! Mina underbart söta syskon :D Gulligare finns nt, ni ger mej alltid ett leende, o de nt ba ett leende som syns på utsidan utan de även dolt på insidan, men där betyder d nästan mer även om d nt syns <3

Älskar er alla jättemkt:D heheh va gullig o kärleksfull jag e idag.
Hoppas ni alla vet hur viktiga ni e för mej o hur mkt jag hoppas att ni alltid ska dela livet me mej. Ni allihopa delar iaf på mitt hjärta så ta vara d e ni snälla :) <3 love u all <3



Alla har ni delar i mitt hjärta. Alla e ni föralltid ingraverade där. O ni kmr alltid betyda så fucking mkt för mej :D aaah mina sötnosar. Ni e helt jävla underbara <3 Tack återigen, tack för ni finns o tack för att ni gör ert bästa för o finnas där för mej när livet e svårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0