-Nattis Värld- -

Fyfan va trött jag e

Jobbat idag.. 17:00-21:30.

E helt slut.. Alldeles för lite sömn o för mkt plugg o jobb.. men men.. man ska nt klaga.. Snart e skolan slut o d e jag glaaaad för .. Då blire sommarlov, mkt jobb o sen tillslut börjar skolan igen. Men då kmr saker gå mkt bättre :D:D:D<3

Känner verkligen att d blir till o somna snart för jag e såååååååååå trött :).. Imon börjar jag kl 11:30 o vet nt hur jag ska göra :S antingen tar jag 09:12 bussen o e där innan kl 10 o ba får vänta.. ELLER så åker jag me 11 tåget o kmr lite sent.. hum hum hum.. what to doo??
Sleep a loot and be late?? sleep very little and be in time..?? VILKET tror ni låter mest frestande för mej?. Jah herregud.. Va ska man gööra :)

Fan va tråkig jag e.. helt död.. Hade tänkt blogga om en sak men d får vänta.. Nu ska jag fan SOVA SOVA SOVA SOVA.. Loove ya´ll...


En cool bild Jorge gjorde en gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0