-Nattis Värld- -

Danmark was just lovely!

Sitter här nu, hemkommen o allting :)

Kom hem igår men trf Jorge, d sluta me en tripp till stan o sen hem till honom o sov där, sen åkte jag hem me 12:55 bussen, nu har jag duschat o gör mej iordning för o åka in te stan o se Eclipse me Jorge, Vicky o xiomi :D Ska bli så fucking aaweesoomee<3



Danmark :

jaa.. Vi hade d verkligen jättebra. Tänkte köra ett LÅÅNGT inlägg me bilder o så så blire roligare o berätta om allt. Tror d blir roligare o läsa oxå när d finns bilder me! :) Bilderna e la sega på att anlända till min data som vanligt ;) Söta lilla Victoria. Men jag kmr köra ett inlägg om ba Danmark. D vill jag göra! D blir som en liten dagbok för mej sen ihih..

Hoppas ni haft en bra vecka iaf. D har jag!! Har verkligen saknat att blogga d typ kliar i fingrarna när man nt har tillgång till d:)<3



Älskar min nya tröja! Velat ha den hur länge som helst! Äntligen finns den tillgänglig i min byrå!! Köpte även en rosa tröja på gina igår. Den va på rea så de va najs ;) 
I Danmark köpte jag en skiit söt väska(oxå den på gina)
Urgullig väska me formen av ett hjärta o en rosett på!!

Nu e jag snart klar me allt för o åka! Ska platta håret o lite sånt me.. Sen draaar jaag! Hoppas ni får er en god o trevlig fredagskväll<3 LOOVE

Kommentarer
Postat av: PERFEKTIONIST

sv: Det är bra med mig! :)

Tack du.



Händer i helgen? :D

2010-07-02 @ 21:28:32
URL: http://perfektionist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0