-Nattis Värld- -

Mysig dag :)

Vakna tidigt för o åka te Jorge:) Vi drog te gekås.. fick köpt hem lite grejer te familjen o present te syrran, oth säsong 2 som jag nt hade ... :).. lite såå.. köpte nya hörlurar te min mobil eftersom de andra gått sönder.. o fan asåå va d va underbart att kunna lyssna på musik igen på bussen :) hehe.. feeett niice.. lyssna på denna flera ggr på bussen så tänkte dela me mej av d som fick mej o njuta av o åka buss hahaha .. :P



Nu på kvällen har jag haft lite mys me lillbroshan, Coffe... Vi kolla på en film som hette Rogue Assassin.. as bra faktikst.. sluta lite som man nt förväntat sej liksom :P.. naajs shit :P haha..
AAh nu sitter jag här o min käre broder ligger o sover:P.. ska nog snart lägga mej oxå faktiskt jag e fan trött:P..

Pusssokram sötisar..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0