-Nattis Värld- -

Lustigt :P

D e lustigt att man som igår då nt ens hade nån lust o blogga o man kom in på sidan hur lätt som helst, men som idag när jag haft värsta lusten så har man nt kunnat kma in :S hahah.. jäfla siiit!!: P..

Igår va d ba degane typ :P spela en del oxåå hahah blir sån spelnörd ibland :P.. ni vet man fastnar me uppspärrade ögon o munnen e öppen :P hahahha.. lite dreggel kmr fram... neeh hahah så allvarlig e nt situationen direkt hhahaha :D

Idag har d vart lite bus me Miro, kolla twilight på tv1000<3.. vart o handlat o nu sitter man här nyduschad.. riktigt nice.. tror jag ska spela lite mer seen *dreggel* HAHA..

Vi satt här innan o kolla på Robin Williams ni vet skådespelaren.... mamma ladda ner när han kör sån komedi shit hahha han e fan galeeen..jag dooog av skratt hahahah :P...skit rolig e han ni borde kolla faktiskt.. finns på youtube jag pallar nt lägga upp d för d va 10 delar hahah :P palliish ..

Neeh nu ska jag nog ta o spela lite tror jag.. morsniiing korsniing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0