-Nattis Värld- -

YEeeiii. Så glad man kan blii

De helt sjukt hur personer i sin omgivning kan göra en glad :D Jag pratade me Vicky i typ 2 tim igår!! :D ME LIKEEEYYY klockan va runt 03-04 för mej... typ 5 tim bak för henne när vi väl stängde ner scype :D
Fan va kul d va. Jag blev så glad

Du gör mej glad gumman. Saknar dej jättejättemkt. Längtar som fan te jag kmr o hälsar på <3 LOVE U GIIIIRL


SÅ SÖÖÖT :D:D:D
De här bilderna tog jag på scypen hehe..


Jahaaa så va händer idag?? Neeh, har ba vaknat o käkat frukost, sen legat här i sängen o degat, spelat på face. Ska ta o fortsätta me städning o sånt, få gjort lite plugg o sen blire fan affären. Känner att jag MÅSTE köpa COLA<3
Får se hur dagen blir. Hoppas på nice iaf..
Nu ska jag fan fortsätta spela lite till :)

Här delar jag me mej av dagens bild :



Emelie=Sumobrottaren... Jag=den röda hulken...IQra=King kong

Internskämt hahah. Gammal skit vi skojah om när vi va små :)

Nåja.. Spelet ropar.. PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0