-Nattis Värld- -

Sååww wåånderfuuuuuuuuuuuul :D

Haft en riktig toppen dag!! Först skola då, nt så kul direkt men de tack vare mina tjajor som man ens vill gå te skolan:P heheh..
Arif kom o hälsa pååå ;) hihi. Efter skolan åkte vi hem me bussen tsm o sen te honom. Den lilla sötnosen hade köpt en julklapp till mej idag.
Jag e ju en sån tjej som e.... ehm. EXTREMT nyfiken. O då menar jag verkligen me allt. Kmr ihåg när jag o Madde va små så leta vi alltid igenom lägenheten o hitta vart alla julklappar låg o vi visste då alltid på julafton va vi skulle få för nåt. heheh.

Likaså idag, jag tjata sönder Arif. Stackaren asså. Jag ba snääääääääääääääääääääääällaaaaaaaaaaaaaaaaa. Vill se va du har kööööööööööpt.
Han ville ju vänta till julen. Men han kunde nt stå emot mitt tjat hehehehehehhe (A)



I denna fina present så hitta jag den finaste presenten någon nånsin gett till mej :D Jag blev så oerhört glad asså herregud, sett d innan i guldfynd o ba ... MAMMA VILL HAAAAAAAAAAA
O mamma fick :D:D:D:D:D:D



Bilden e nt rättvis asså. De så mkt finare i verkligheten. Men de iaf både halsband o armband som ni ser :D



Här ser man iaf halsbandet när d e på. Aaaah fyfan. Jag vill helst ha d på mej hela tiden. (A)
Tack älskliiing. Såååå mkt. :D Tack vare dej blir jag fiiin :D:D:D:D <3
Du e så snäll baby<3

Bjuder på en riktigt snygg bild på Arif när vi va på stan igår :D



Han hitta en snygg hatt på H&M han kunde leka lite me hahahahha :D Alltid så roliga stunder me dej <3


Idag blev d iaf oxå pizza här i Veddige, Dör för deras "El mucho", Kebabpizza me pommes på. O deras pizzor e FETA asså. :D Mmmmm yummi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0