-Nattis Värld- -

HAllojsan

Segt på bloggfronten märker jag men mm:) Haft ett par händelserika dagar faktiskt. Lr ah, i torsdags va d ba jobb, Sen lördag va jag barnvakt hela dagen.
Mysigt att spendera tid me sina små syskon :D. Sen igår så hade jag en myskväll me Inti. Heheh. Va gött som fan att gå te skolan från håsten, slippa åka buss o grejer! Saknar som fan att ha nära te skolan.
Idag i skolan så fick jag äntligen hållt mitt tal i svenskan o sen göra gruppredovisningen om Svindlande höjder. D kändes jävligt gött att få d gjort faktiskt. Nu på onsdag blire redovisning i Psykologin o sen prov i filosofin på torsdag. Rätt mkt denna veckan men när man väl fått d gjort så känns d så fruktansvärt gött :D

Idag har d hänt nåt väldigt bra för mej faktiskt. Har ÄNTLIGEN bestämt mej på riktigt hur mitt framtida liv ska se ut, Asså när d gäller studier o sånt :D
Har bestämt mej för så himla mkt grejer idag o d känns så jävla underbart!
I så fruktansvärt lång tid har jag varit helt osäker på hur jag vill saker o ting ska gå för mej. Men nt längre. Nu e allt bestämt o jag ska klara d!!
Alla kmr sakna mej när jag drar te sthlm. O klart jag kmr sakna er me. :) Men ni får va glada för min skull!! Va lika glada som jag e för mej sj.:)

Va jag babblar seriöst? Skulle kunna skrivaoskrivaoskriva o ni ba ,.. eeehhh babbel? :D

Men när jag e glad då babblar jag hahaha :D:D:D

Arif e iväg på basketträning nu så ba sitter o chillar, ska plugga på filosofi provet nu. Fan va kul!!!!!!!!!!!!!!!! :/

PussoKram på er <3



old pic..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0