-Nattis Värld- -

Dan före dopparedan

Imon e d julafton. Fyfan va kul!! :D Tänkte köra lite update om gårdagen, idag o morgondagen :)

Igår = shopping

Gick på stan för o få köpt de sista julklapparna. Vilket var till mina 4 föräldrar :P hehhee.. för er som nt fattar så e d te Pappa o hans sambo o Mamma o hennes man :P
fick köpt mej lite söta grejor:) Hoppas att de uppskattas!
Nt nog me att de fick julklappar.. d fick även jag! :D Jag kände att nåt måste göras så jag gick te sminkaffären i gallerian (kmr fan aldrig ihåg va den heter) Men där fick jag iaf köpt de läppstiftet jag typ dött för i flera månader.
Me love, me love!!

Men efter att jag köpt d va jag nt nöjd. Jag kände att d behövs lite nytt ifrån Gina Tricot. Så jag gick dit. De typ tradition att så fort jag får löning så går jag dit. Haha.
Jag va tvungen o köpa ett par nya leggins iaf. De blev de vanliga svarta. Jag har en otur som fan me leggins för de går sönder så fruktansvärt fort för mej. När d blir mellandagsrea ska jag fan köpa 10 st :O
Sen köpte jag mej en röd jättemysig kofta.
Här kmr en bilder på kofta o smink på mej dåå ;)

So very nice :)

Idag
Jaah.. Jag vakna hemma hos Arif så va d bara o dra mej hemmåt. D blev en tripp te affären med Isabelle o Williham. Hon o jag drog honom i pulka:P D va rätt kul men fyfan va kallt d va. Jag frös verkligen mina cojones av mej. Fick värma mej som fan när jag va hemma igen, ta en kopp te. Tina typ...
Idag e d egentligen bara förberedelser för imon. Jag längtar som fan! ÄLSKAR verkligen julen! Såååå beeeriii lååvelii :D
(so very lovely)
Dagen har vart softa annars. Men seg. Tiden går alltid segt när man väntar på något:P


Imon
Finally christmas!
Längtar som fan. Kan nt klockan ba våga gå lite fortare?? :O Hoppas verkligen att d blir en mysig jul! Kmr uppdatera imon o skriva hur julen blev för oss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0