-Nattis Värld- -

Arif<3

Behöver skriva av mej lite känner jag :) Hoppas d här blir kul för dej o läsa baby<3
D har hänt jävligt mkt endå den senaste tiden o min hjärna har haft lite time-out. Jag betedde mej dumt o ibland så hade jag helt enkelt ingen aning.

Jag var förvirrad över många saker, o d e jag fortfarande
Men någonting e jag säker på.  - O d e mina känslor för dej!
D tog mej tid att inse saker. Men jag e glad att jag äntligen har förstått att du e mannen för mej. Jag e så glad att jag har dej i mitt liv.

Jag e så glad att du e min o jag e din. E så glad o jag uppskattar verkligen dej o allt du gör för mej. Du en helt underbar kille o du e så fiin :D!!
Du får mej o känna mej uppskattad, att jag e värd nånting. Du ger mej en trygg o säker tillvaro fylld av kärlek baby o jag e så glad för d! :D
Jag e lessen för jag va dum, för att jag nt förstod
Men nu vet jag. Jag VET att du e mannen i mitt liv. Du e den som ger mej fjärilar varje gång jag ska trf dej.
Våran låt e Everytime we touch o jag kan verkligen känna igen mej i den låten me dej älskliiing<3
Tack för alla underbara stunder, tack för att du e min <3







Finns ingen finare än dej baby o jag e så glad att du e min <3

It took some time for me to realize, but finally I did.

Nu ändrar jag min status på facebook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0