-Nattis Värld- -

Vickys önskan

Du ville jag skulle göra typ en lista om vad som gör mej glad o som verkligen får mej att känna mej alive..

Jag kan nt göra en lista me 1-10 till exempel för allt jag blir glad för påverkar mej på olika sätt. Vilket gör att jag nt kan värdera de på så sätt :)

Min familj gör mej lycklig varje dag. Om jag nt hade haft dem vet jag nt va jag skulle gjort asså. Mina syskon e helt underbara o älskar de mer än världen. De ger mitt liv mening.

Jorge e kärleken i mitt liv som gör varje dag värd att kämpa för

Min vänner e helt jävla underbara! :D Så mkt skratt o roliga ögonblick vi delat tillsammans. Ni får mej o le o ni gör varje stund betydelsefull

Utan mina nära o kära så skulle jag vara - INGENTING

Något jag älskar e när jag uppnår nånting.. Ett mål till exempel.. När jag lyckas me nånting jag verkligen försökt me. Då blir jag stolt över mej sj. D e en riktigt fin o underbar känsla :)

Asså egentligen finns d jävligt mkt som gör mej glad. Men oftast lättare att skriva om d som gör en arg? Jag e nt en så saklig person. Klart att objekt kan ha stor betydelse, speciellt saker man fått från speciella personer. Men de sakerna e ju ingenting till skillnad från den människan som finns i mitt liv..<3


Kommentarer
Postat av: Vicky

FAAAAN vad DU är underbar <3

vad fint skrivit älskling!

you are riggggggght, som vanligt! =)

jag är jätteglad om du är det också :D haha...

men det är sant.. familj, kompisar, pojkvänn! man måste vara glad då, vi har det bästa <3 :) haha

tack så mycket för att du tog lite av din tid och skrev det !

ÄLSKAR DIIIIIIGG och du vet ju det :)

2010-08-27 @ 15:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0