-Nattis Värld- -

Toppendag

Haft en toppendag me mina tjajoor..

Hade sjukt kul i skolan.. så mkt som vi har skrattat.. Efter skolan gick jag, nella o shqiponje te stan. Fick köpt mej 2 par skor, en tröja, tights o leggins :D Riktigt nice.. Hade tatt bild på allting men min data verkar nt vilja fungera som jag vill den ska för tillfället. Idag går allt tekniskt fel för mej. D gillar vi ICKEEE!!! :@ Aja, va ska man göra..

D som va bra e att jag fyndade idag. D blev 2 par skor för 298! :D Wiiee.. Tröjan o d andra köpte jag på gina tricot för 377. Slösat en del men d behövdes


Just nu ba sitter o degar. Ska decka till one tree hill tänkte jag. Om jag nt ligger o läser, börjar läsa på twilight böckerna igen, hämtade ut de idag :) GILLA!!!

Aah fyfan e på skit dåligt humör just nu såå aaah.. orkar nt ..
Men ha d ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0