-Nattis Värld- -

Saknar dej mer o mer för varje dag som går

D e alltid ensamna kvällar som e värst, men på ett sätt så e d ganska lugnt nu. Jag blir nt lika lessen längre..

Saknar dej mer o mer gumman. Önskar att du på nåt sätt hade kunnat kma tbx te oss!

Jag tar studenten snart, du missar d. Jag kmr ihåg när jag va på din. Hur gammal va jag? Typ 10? Aja, vettefan. Men endå.
Kmr ihåg hur jag såg allting o ba drömde sj om när den dagen skulle kma för mej.
Du missar den. O du missade Pontus. Du kmr missa alla andras me, mina syskon o kusinerna.

Du missar alla kalas, bröllop, dop..... Så himla mkt grejer som jag hade velat dela me dej :( It makes me sad.

Men vet att du har d bra nu :) O du e ju me oss endå<3 På alla de stora dagarna så kmr du vara den första i mina tankar för jag kmr veta att du e me mej hela tiden

Du finns förallitd i mitt hjärta o jag kmr alltid att älska dej!! Alltid e du me mej, alltid finns du hos mej.

Saknar dej mer o mer för varje dag som går -
Men varje dag blir d lättare att leva utan dej....




Jag vet att när tiden e inne för mej så kmr du va på den andra sidan o möta mej o d kmr göra döden till den vackraste stunden i mitt liv.
Vila i frid min älskling. Vi ses Jenny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0