-Nattis Värld- -

Musik

Har ni tänkt på hur en låt kan påverka ens humör?

En låt som påminner om en massa grejer, fina o trevliga saker som gör dej glad o så helt plötsligt e dagen räddad!
samtidigt som d kanske påminner om hemska saker du helst nt vill tänka på som gör att låten resulterar i att dagen blir ett helvete.

Musik påverkar livet för d mesta till d braiga tkr jag :D Älskar att sitta o lyssna på gamla låtar som bidrar till en rolig dag fylld av minnen

Ibland kan jag ha lyssnat på en låt innan jag ska åka bussen te jobbet till exempel, så hör den låten ihop me en helt underbart rolig dag jag haft me Emelie typ, så hela dagen på jobbet tänker jag på roliga o knäppa saker vi gjort. Ibland börjar man skratta åt sej själv ... högt... Man ba har hamburgarna bidragit me galna kosjukan? :D

När jag tänker efter så e d SKIT längesen jag la in nån låt här i bloggen

Här kmr en som alltid får mej o tänka på Jorge faktiskt, när vi åker bil, för d va där jag hörde den första gången. hehe va gullig jag e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0