-Nattis Värld- -

Memories



Kmr ihåg när jag såg d här på tv o ba va helt :O:O:O :D:D:D.. Älskade d verkligen. Härmade alltid henne o hade alltid en dröm att en dag skulle jag va som henne :) hehe gullig jag va va..

Fan asså hela kvällen sabbad, Hade väärldens huvudvärk o hade ju sovit as dåligt.. Så jag råka somna runt 8 tiden o sov te efter 01 nånting. Vem tror ni e världens piggaste just nu?? Jooo jag.

Suger men va ska man göra..

Imon ska jag iaf trf Shqiponje. Tror jag ska köra lite träning innan jag trf henne .. Har träningsvärk sen min joggingtur o jag älskar d :D Så ska nog ta o skaffa mej lite till :)

Funderar på o kolla Twilight o sen New moon. Låter som en toppen morgon haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0