-Nattis Värld- -

Mardrömmar

Spenderat den senaste tiden att ba dega, nt mkt man gör när man ba försöker bli frisk. Sålänge jag har haft ibumetin som verkat har d gått bra, men så fort man sovit o typ vaknat har jag skiiiiiiiiit ont.
E så trött på d här nu jag vill ba bli frisk!!!

Natten har vart fylld me mardrömmar. Helt sjuka drömmar oxå. Jag blev biten av ormar på båda armarna, verkade som jag va me i nått gäng lr nåt för jag va tvungen att skjuta en kille o sen röja undan spåren, fler ormar, spindlar, spöken o typ demoner......
Jag vet nt vad men ... Ah. Mardrömmar, fattar nt vad de e bra till, i förrgår så d enda jag hade va mardrömmar oxå. Typ liknande drömmar av de jag nyss haft oxå. Men nåja... Life goes on I guess.

Önskar ba jag hade kunnat slippa de...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0