-Nattis Värld- -

Haha lite ändrade planer..

Inget av d jag skrev jag skulle göra i sista inlägget hände..

D sluta me funcity me familjen.. lr aah mina äldsta yngre syskon saknades.. Sen åkte jag hem te Eve o umgicks me henne, Bahar, Nella, Anders o en liiiten stund me Alberto oxå.

Dagen idag har ba bestått av jobb typ...

Nu sitter jag häär, Fixar lite me tvätt o typ ska fixa lite här hemma. Men får la se va som händer senare?..

Här kmr lite bilder :)


Jag o min coola brorsa :)

Vann den te Jorge... Jag vet ... jag e så sööt

Haha kolla va söööt hon ee:) Den yngsta..
 
Alexander e grym i vattnet

Tack för tunikan mamma den va jättefin :)

Kommentarer
Postat av: Anna Väisänen

Varsågod vackraste! Hoppas chokladen smakar och det är ju ett bra tips till alla töser, choklad och Zeus.



Mami

2010-08-22 @ 11:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0