-Nattis Värld- -

Goin´on a train trip

Ska åka o va borta typ 2 dagar i gbg.. Ska trf Emelie o Jennifer.
Ska bli mysigt! Vet nt riktigt va man ska göra men d blir väl oftast typ saker som bestäms i sista stund. Kan tänka mej att d blir typ myskväll ikväll iaf. E i gbg efter 7 så de ju rätt sent på ett sätt endå. Men d stoppar väl nt oss. Sitta o snacka skit te skit sent mitt i natten.. DE LIVET ;)

Får se hur allting blir. Vet nt hur d kmr va me bloggandet dock, kmr ha skrivkramp ihih. Har alltid d när jag nt kan blogga. MEN NÅJA :)

Hoppas ni alla njuter av d sista nu när d e sommarlov. Snart börjar skolan, suck.


Har verkligen fastnat för den låten, love the way you lie. Hehe Alltid när jag fastnar för en ny låt så spelar jag den 30 0000000 ggr lr nåt.
Va jag ba babblar på. Nu måste jag gå. Har grejer o fixa, men men.. pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0