-Nattis Värld- -

Fyfan va het jag e




Haha hot stuff!!

Har gjort verkligen d bästaste av d bästa jag gjort på länge: FÄRGAT HÅRET SVART!! Känner mej verkligen som mej själv igen o känner mej jävligt het.. Aah nt me ansiktsmasken då kanske men aaja :) E söt endå!!

Igår så va d jobbet o sen trf jag ju Jorge, Jag mötte han på stationen. Han hade bil jag hade moppe. Så vi körde ett race vem som kunde kma te statoil först.. ASsåååååååååååååå vem tror ni vann? eh jag! Vem annars liksom??
Neh, de fult o ljuga
Men asså jag lät han vinna. Min plikt som kvinna. HAHA. Får låta han ha sin lilla stolthet ;) Han får tro att hans bil e snabbare än min moppe enaaaa..

Haha roligt va d iaf :)

Nu ba ska jag tvätta bort min ansiktsmask o sen ska jag göra nåt annat. Tror d blir kolla OTH te jag deckar. Imon kmr kanske Jorge hit :)! WIEEEE..
Jaja..godnatt på er era jävlar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0