-Nattis Värld- -

Fan va seg jag e

Vaknade o mådde väldigt bra. Vaknade jämte min älskling, så mysigt d e :)

Sen vare jobb för mej, slutade jobba kl 16 o sen softa jag en stund för o ha lite följe med Tina som skulle till sin mamma vid hajen, gick in på hajen o kolla lite, köpte lite schampoo o sånna saker o cola självklart. Köpte även 2 filmer.. 2 för 99 :) D blev Mumien(Älskar 1an o 2an!!!!!!) o en vampyrs bekännelse, den e en av favoriterna.

Nu siter jag ba här o degar. Började me lite tvätt innan som jag nt blivit klar me. Jag o pappa fixade me moppen innan så den e äntligen klar!! Känns så jävla gött att ha d fixat. Åker moppe te jobbet imon :) Wiiee.. Ska antagligen kanske sova hos Jorge imon me! D gillar vi...

Har fastnat totalt för Frontierville på facebook. Fan mitt favorit spel av alla där tror jag. Gillar d verkligen men antaglien e jag väl en aning lättroad!

Aja nu ska jag dra mej. Hade tänkte köra ett mkt bättre inlägg men d får la va. Orkar nt nånting för tillfället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0