-Nattis Värld- -

Don´t wanna dream about all the things that never were

Sitter här o gör mej iordning o fixar, lyssnar på gamla låtar me Britney Spears. Så kom låten Down from under.
Älskar den, tkr den e jättefin..

Här kmr den iaf ..



Har alltid älskat Britney, :)

Kul o lyssna på låtar som man lyssan på när man va liten o man kan texterna o kmr ihåg hur man stod i sitt rum o dansade. Haha, kan tänka mej att man såg rolig ut när man stod o mima o grejer :P ....... När man gjorde d i skolan.................... Neeeeeeeeeh nu har jag sagt för mkt

Nu ska jag fixa me lite grejer sen ska jag åka me moppen te jobbet:D Efter d ska jag sova hos Jorge .. <3 Godnatt. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0