-Nattis Värld- -

Svar till frågor

Svar till frågor?.. Hm vet nt om jag ens vill köra dom. Fick så konstiga frågor :S men kan skriva som i en sammanhängande text

Flera ggr har jag fått frågan vrf jag ville börja blogga, o ja men jag tyckte d verkade va en rolig grej liksom. D e kul o ibland skönt att kunna skriva av sej:)

Jag har varit tillsammans med Jorge i 3år o 10 mån idag..

Frågan om vem jag älskar mest.. ehm.. jaah du man kan ju nt svara på vem man älskar mest, Familj, Jorge o vänner e ju de som värmer mitt hjärta :D

Du som ville jag skulle berätta lite om mej själv kan klicka på den där "om" i högra hörnet o se va som står där :) Där finns lite snabbfakta iaf. Annars e jag ba en vanlig, go o glad tjej HAHA:D Vet faktiskt nt riktigt va man ska säga om jag ska va riktigt ärlig. Finns en massa att berätta men vad kan man berätta?
Kanske bättre att vara lite smått mystisk;) HAHA

Vet nt om jag glömt nåt men jag orkar nt ta itu me d när idioter ba skriver massa skitsnack!

Aja:) Sen kmr en uppdatering om min dag o grejer :) Hörs snart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0