-Nattis Värld- -

Jahaa jaa

Jaa då sitter man här igen...

Dagen har sett ut som följande:

Skolan va rätt soft endå trots 4 tim hål..hade en hel del tid me tjejerna iaf såå.. o den sista tiden innan spanskan så satt jag o Gabbe i bibblan vid datorer o jaa man kan ju säga att han gav mej ett eller annat gott skratt så tack kompis! Du förlängde mitt liv ;) haha.. på spanskan kollar vi nå på en trååååkig film.. La lengua de la mariposa( fjärilens tunga ) .. jag vet den låter helt kass ba på namnetXD...Efter d så va d ba direkt ner te jobbet:P va där ett tag innan så fick soofta lite me god mat o efterrätt..haha man blir sån tjockis när man jobbar på mc donalds:P.. Jag fick även på jobbet höra klagomål att d e jobbigt o läsa hur jag skriver på bloggen:P eftersom jag skriver som jag pratar i stort sätt så kan d ibland va ganska jobbigt o läsa kanske för de som nt e vana vid o höra mej babbla så ska försöka tänka på d..;) FÖRSÖKA;) hihi...
Imon blire kuuul me Emelie.. vi ska te GBG brruushään ;) hahah .. hälsa på Jennifer o ha kul på stan :D d ska bli såååå mysigt:D..

nee uuuusch:P va ska man göra nuu? orkar nt lägga mej än..så va ska man hitta påå??.. nattäta kanske? :O åååååååå låter frestandeee... (oh yeess, I admit, I LOOOOOVE to eat) hahahahhah :D

//Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0