-Nattis Värld- -

Enköping

Dagen igår slutade med att jag sov hos min älskling<3..d va myyyyss:D:D sen på morgonen va jag tvungen o gå upp tidigt för att hinna me tåget till Enköping.. Dagen börja ganska roligt måste jag säga.. jag vakna o titta på klockan o såg att den va 08:09 o jag skulle egentligen gått upp 07:00 för att mitt tåg gick 08:34:P så jag fiiick paanniiiiiiiiiiik.. o stressa upp mej som fan så när jag kmr in i sovrummet igen efter  att jag sprungit in på toa för att byta om säger Jorge: Bebis när va d ditt tåg gick?
Jag: 08:34 (med sur min)
Jorge: Ah men älskling titta på klockan....
Så visade han mej va klockan va på mobilen o den stod då på 07:13! då kom jag på att hans väckarklocka nt vridits om än:P
Jorge börjar asgarva o jag ba men åååååååååååå.... o han ba aaww skämms du nu o började gulla me mej. jag ba meeeehhh!!!:P hahahhaa..d va så roligt..:P så gjorde jag mej iordning o fixa mina grejer o gosa lite me Jorge innan jag gick för att ta bussen te stationen:)

Där mötte jag Gabbe o vi har åkt tsm :) han skulle te Västerås o d ligger ju precis innan Enköping så vi reste först te Göteborg o bytte där:) så nu e jag här hemma hos Mamma o Jarmo o käre lille Miro :) han  e så sööööt :D:D o han har vuxit så mkt:D:D:D

Nu återstår det att se va som väntar sej för mej här uppe:D:D


Gabbe o Jag:D


//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0