-Nattis Värld- -

03:54

Klockan är 03:54 när jag börjar skriva d här inlägget :P seriöst jag behöver sömnhjälp...Som tröst har jag använt mej av samtal med Nella, Elena & Mamsen
Myyyssiiigt
Samtalet med Elena resulterade i en massa minnes bilder :D

Något som faktiskt kan vara oerhört underhållande e spel på facebook asåå!! Restaurant city, roller coaster kingdom o farmville.. hehe ruuuuliiigt :D

Jag borde vara tröttare med tanke på att jag jobbat hela helgen o inte fått i mej så mkt sömn... :( men jag kan ju nöja mej med att imon få en gosig sömn me älskliiing..


Jag funderar nu..hmm.. ska jag fixa lite saft o dricka ... ELLEEERRR ta lite av pappas coola??.. ba smaaakaaa liiiite... :O


Seriöst mitt liv e tråkigt för tillfället men d kmr komma roligare inlägg:D



//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0