-Nattis Värld- -

Skön dag

Skolan idag va hel soft.. Jätterolig italienska me Gabbe o Ayse:D haha fy fan :D sen så hade jag håltimma i 2 tim o sen engelska som va kulig:D:D

Sen drog jag ner te stan me Jorge o Carlos.. :D vi titta lite o gick te foto o fixa så vi ska få typ som på plansch bilden på mej o jorge den här :
 

Vi ska hämta den på lördag:D fan e jätteglad jag har alltid velat förstora upp den bilden d e ju verkligen VÅRAN bild.. den kända bilden så att säga hhaha :D Jorge e så underbar som ville göra d :D den blir jättefin på väggen hos honom.. Te amo mi amor<3

Just nu så e jag hemma för o fixa lite grejer:P d e så jävla jobbigt att åka fram o tbx hela tiden e så trött på d.. o kmr att va hemma mkt mer nu eftersom jag oxå tränar i stan nu oxå.. nu har jag både : skola,jobb,Jorge,vänner o gymmet i stan hahah ..  d kan nt bli speciellt ofta man kan va hemma nu lr så :P..
Tänkte lägga upp nåra bilder som vi tog igår hos Emelie:


Aja här va nåra iaf:D jag tog fler men ni kan annars se fler på facebook
Ajaa... jag får la ta o fixa lite grejer nuu ... Ska åka tbx te jorge för o ha myskväll där me honom, Carlos o Elena:D looove iiit :)
//Natti


Kommentarer
Postat av: anonym

din kompis e finare än dej

2009-11-05 @ 13:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0