-Nattis Värld- -

:(

Internet fortsätter att spela ett spratt me mej hemma, men aja...

Nu e jag i skolan, har precis skrivit klart en grej i engelskan om Romeo o Julia.. Har håltimma nu fram till 13:10 så ska la antagligen ba sitta här haha. Jag hade tänkt igår att lägga upp typ "dagens bilder" men d blev ju inget me d pga mitt dumma internet. Men har tagit me mej datan idag så kan säkert koppla upp mej på internetet hemma hos Emelie:D hihi..

Efter skolan ska jag trf henne o såå.. vi ska plugga tillsammans och sånt sen ska jag kanske träna en stund me Elena o sen tbx te Emelie så ska vi ha lite tjejkväll :D:D:D:D MIHIIII :D så kuuliiigt... Senare idag då så kmr d att kma upp lite bilder o sånt o jag lovar mina inägg kmr bli bättre när mitt internet fungerar korrekt..

Ajaaa jag får la hitta på nåt o göra jag tror de andra tjejerna slutar sin lektion snart så då har jag ju iaf lite sällskap :D
Pussokram!!<3
//natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0