-Nattis Värld- -

Dagen börja ju bra...NOOT

Jaah dagen började me att jag självklart försov mej:P Jag skulle vakna kvart i 6 men vakna kvart över 7.. skiitbra.. så d va ba att gå upp snabbt o fixa mej :P så skulle jag äta frukost o skära bröd men vad skär jag?? MITT FINGER!!:O haha fan d blev ett jättefint Hello Kitty plåster över :$ hihi..

Jaja men jag kom iaf till skolan, men sent, till spanska lektionen vikket nt gör så mkt.. vi fick tillbaka spanska provet o jag fick mvg.. d gjorde mej väldigt glad:D nu e d engelska lektion o sitter här me Bahar o Shqiponje.. Dom e så söta mina småtjejooor:) Nu ska jag skriva om filmen Romeo o Julia:P

Får se hur dagen fortsätter hoppas d blir bra:D ska gå på stan me Emelie sen så ska hon klippa mej oxåå :D kuuliiiiit :D uppdaterar mer seenn

Loooovee

//natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0