-Nattis Värld- -

D e lustigt hur ironiskt livet kan vara ibland...

Jaaa... igår så fan asåå va kallt d va! Så jag gick o tänkte på att jag måste verkligen köpa vinterskor snart men neee d e luuugnt jag kan vänta te nästa lön d kmr ju endå nt snöa på länge..

Så går/springer jag på vägen te bussen igårkväll te stan o så ba: Jag kände nånting i mitt ansikte.. d kan väl nt va? nee d va nt en regndroppe..va va d? hmmm..d känns som en typ flinga.. d va väl endå nt?? EN SNÖFLIINGAAA!!!!!:O:O o så började de att snöa..först sånna små fjuttiga snöflingor som kunde vart fine by me men så när bussen rullar så blir flingorna ba större o större o man såg att busschauffören fick svårare att se.. Jag ville sova på bussen som jag alltid gör men NEJ DÅ d gick nt..mina ögon va uppspärrade av skräck o irritation! USCH jag hatar snö.. jag har aldrig fattat va fan d e bra för:S.. d blir ba slaskigt o äckligt till slut o alla kläderna blir blöta o man blir förkyld o sån bullshit .. man går ständigt me blöta sockar för att skorna läcker in.. såå jaa va e snön bra för? att leka i?? bygga snögubbar?? snöbollskrig?? aah d e la kul..men nt för mej hahaha :D har alltid hatat snön o d tänker jag fortsätta me :D d kan va snö på typ julafton sen kan den försvinna igen..

Bara tur för Mother Nature att d nt laggt sig en massa snö överallt..

hahah nu gick hela inlägget till att bli ett hatmeddelande mot snö.. Jag kan väl lägga till att vi haft d jättemysigt hos Jorge:D wiieee..

Ajaa nu måste jag sluta för ska snart till skoolan.. Puuushaaayy



//Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0